نامادری

ساخت وبلاگ

خدمات نظافت تهران در اين روز ها بسيار مورد توجه قرار گرفته است. براي نظافت خوب منزل شما نياز به يک نظافتچي منزل خوب داريد تا بتواند به خوبي نظافت منزل شما را انجام دهد و بهترين نظافتچي منزل را شما مي‌توانيد در خدمت از ما پيدا کنيد. شما به راحتي مي‌توانيد استخدام کارگر خانم براي نظافت منزل خود را انجام دهيد. براي در خواست نظافتچي منزل مي‌توانيد اپليکيشن خدمت از ما را نصب کنيد و در آن بهترين نظافتچي منزل را درخواست بدهيد. همچنين در خدمت از ما شما مي‌توانيد هزينه نظافت منزل در سال 98 را از چندين نظافتچي منزل بگيريد.

علاوه بر اينکه مي‌توان نظافت تهران را در خدمت از ما در خواست کنيد، مي‌توانيد نظافت منزل مشهد و نظافت منزل کرج و ساير شهرها را نيز درخواست کنيد. در تمامي شهر ها نظافتچي منزل خدمات نظافت منزل فوري را براي شما انجام مي‌دهد و شما با خيالي راحت ا تميزي خانه خود لذت مي‌بريد.

بيشترين درخواست نظافتچي منزل براي نظافت تهران بوده است به همين دليل در مجموعه خدمت از ما تعداد زيادي از شرکت‌ها نظافت تهران فعاليت دارند و در ساعات کاري خود هر گونه خدمات نظافت منزل فوري را براي شما انجام مي‌دهند.

 

نکات استخدام نظافتچي منزل

از نکات مهم استخدام نظافتچي منزل اين است که بايد يک فرد مورد اعتماد باشد تا بتوان با خيال راحت و آسوده کار نظافت منزل را به او سپرد.

 

53jo_2.jpg

 

در زمان در خواست نظافتچي منزل در خدمت از ما شما مي‌تواندي پروفايل شخصي تمامي افراد نظافتچي منزل را ببينيد و با توجه به نظرات و امتيازات از مشتريا قبلي نظافتچي منزل مورد نظر خود را انتخاب کنيد.

 

نظافتچي منزل چه وظايفي دارد؟

يک نظافتچي منزل بايد بتواند با دقت و صبر کار خود را انجام بدهد و کارش را بي دليل طولاني نکن تا مشتريان بتوانند به ساير کارهاي خود برسند. از مشکلاتي که مشتريان با نظافتچي منزل دارند همين مي‌باشد که نظافتچي منزل به دليل کار کردن در سرعت پايين و يواش مدت زمان کارش بيشتر از حد معمول شده و در آخر نيز به دليل زمان بيشتري که در محل بوده در خواست پول و انعام بيشتري ميکند. در خدمت از ما به شدت با نظافتچي منزل خاطي بر خورد شده و اين چنين موارد بسيار کم پيش مي‌آيند.

يکي ديگر از وظايف نظافتچي منزل اين است که کارش را به خوبي انجام دهد و مشتري رضايت بالايي از او داشته باشد. ممکن است شما نيز چنين تجربه ايي داشته باشيد که يک نظافتچي منزل به دليل انجام کارش در خواست انعام دارد. اينکه يک نظافتچي منزل کارش را با کيفيت و دقت انجام دهد وظيفه او است و درخواست انعام کاري اشتباه و پرداخت کردن انعام کاري اشتباه‌تر است.

 

نظافت تهران

نظافت تهران از جمله خدمات مهمي است که توسط شرکت هاي خدماتي نظافتي در تهران ارائه مي‌شود.

 

کلام آخر

شما مي‌توانيد با نصب اپليکيشن نظافت منزل "خدمت از ما" درخواست نظافتچي منزل خود را ثبت کنيد و به راحتي يک نظافتچي منزل براي نظافت تهران و يا ساير شهرها را استخدام کنيد.

 

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : نظافت,تهران, نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 421 تاريخ : شنبه 25 آبان 1398 ساعت: 0:39

با شروع فصل سرما همچون پاييز و زمستان، نصب پکيج يکي خدمتي است که شرکت‌ها در کنار خدمات نظافت شرکت، خواهان آن مي‌شوند. خدمت از ما تلاش مي‌کند تا شرکتها و متخصصين فعال در زمينه نظافت شرکت و نصب پکيج را به شرکت‌هاي خواهان اين نوع از خدمات متصل کند. قيمت خدمت نظافت شرکت، همچون نظافت منزل، به موارد متفاوتي وابسته است. از جمله تعداد طبقات شرکت، نياز به نظافت راه پله و پارکينگ و ... اشاره کرد. سازمان‌ها نيز با توجه به هزينه‌ي به صرفه پکيج، اين روزها براي فصول سرد سال، شروع به نصب پکيج مي‌کنند. در صورتي که شرکت شما داراي بالکن است، به راحتي مي‌توانيد نصب پکيج در فضاي باز انجام بدهيد و ازآن لذت ببريد. ما پيشنهاد مي‌کنيم از آموزش تصويري نصب پکيج، آموزش نصب پکيج ديواري بوتان، آموزش نصب پکيج ايران رادياتور و ... بهره نبريد.

 

نظافت شرکت:

تفاوتي ندارد نظافت شرکت بخواهيد يا درخواست شرکت خدماتي نظافتي کرج، شرکت خدماتي نظافتي اصفهان يا ... کنيد. به راحتي بر روي اپليکيشن نظافت منزل خدمت از ما مي‌توانيد در خواست نظافت خانه خودتان را ثبت کنيد.

پيشنهاد مي‌کنيم نظافت شرکت را در روزهايي انجام دهيد که شرکت تعطيل است؛ چرا که نظافت شرکت در روزهايي که کارمندان حضور دارند، علاوه بر کاهش بازدهي کارگر نظافت، موجب کاهش بازدهي کارمندان نيز مي‌شود.

 

0jxo_2.jpg.png

 

 

شماره خدمات نظافت منزل:

يکي از روش‌هاي ارتباطي با شرکتهاي خدماتي نظافتي، تماس با شماره خدمات نظافت منزل است؛ اما شما به راحتي با نصب اپ خدمت از ما، مي‌توانيد در هر ساعتي از شبانه روز خدمت مدنظر خودتان را درخواست کنيد.

 

سايت نظافت:

خدمت از ما يک سايت نظافت است که چندين سال است فعاليت خودش را شروع نموده است. با مراجه به سايت نظافت خدمت از ما، با صرف 3 دقيقه مي‌توانيد درخواست نظافت خودتان را ثبت کنيد و منتظر اعلام قيمت نظافت شرکت يا قيمت نصب پکيج (هزينه نصب پکيج) از سوي متخصصين فعال بر روي خدمت از ما شويد.

 

نصب پکيج:

نصب پکيج بسيار تخصصي است و در صورتي که توسط يک فرد مبتدي صورت بگيرد، ممکن است علاوه بر نصب نادرست پکيج، موجب ايجاد خرابي در پکيج شود. پيشنهاد ما انتخاب از ميان افراد مجرب فعال در زمينه نصب پکيج است. تفاوتي نمي‌کند نصب پکيج ديواري بوتان بخواهيد يا نصب پکيج ايران رادياتور يا نصب پکيج ال جي يا ... . انتخاب يک فرد متخصص موجب آسودگي شما از نحوه نصب پکيج ديواري بوتان يا نحوه نصب پکيج ديواري ايران رادياتور در شرکت شما شود.

 

از جلمه مواردي که پيرامون نصب پکيج در تهران، کرج، اصفهان، مشهد و تبريز جستجو مي‌شود، عبارت هستند از:

  • آموزش تصويري نصب پکيج
  • آموزش نصب پکيج ديواري بوتان و بوش
  • نقشه نصب پکيج ايران رادياتور و تاچي
  • نقشه نصب پکيج ايران رادياتور
  • آموزش نصب پکيج ايران رادياتور و ال جي

 

بخش پاياني:

اميدواريم بتوانيم براي شما بستري را فراهم بياوريم که متخصصين، کارگران نظافت شرکت يا نظافت منزل و راه پله و مشاعات، خدمتکاران خانم جوان يا آقا و ... بتوانند مشغول به ارائه خدمات با کيفيت بالا همچون نصب پکيج و نظافت شرکت بشوند.

 

 

 

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : خدمت,از,ما,یک,سایت,نظافت, نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 442 تاريخ : جمعه 24 آبان 1398 ساعت: 2:12

تعمير آبگرمکن کاري است که به باور برخي افراد، کار راحت و بي دردسري است؛ اما با وجود اين موارد در تعمير آبگرمکن، ظرافت‌هاي خاصي در آن نهفته است که نياز به يک متخصص مجرب و توانا را واجب مي‌سازد. نماشويي نيز خدمتي است که اين روزها بيش‌تر از قبل مورد توجه قرار گرفته است. خدمات نماشويي شامل نماشويي ساختمان با واترجت، نماشويي با طناب است که متناسب با نماي ساختمان انجام مي‌شود. همان طور که مي‌دانيد تميز کردن نماي ساختمان و شستشوي نماي ساختمان بعد از چند سال که از ساخت ساختمان مي‌گذرد، ضروري است.

 

کدام نماشويي براي نماي ساختمان مناسب تر است؟

نماي ساختمان انواع مختلفي دارند. نماي سنگ، نماي آجري، نماي شيشه و کامپوزيت از مواردي هستند که در طراحي نما استفاده مي‌شود. نماشويي در هر يک از موارد گفته شده با هم متفاوت هستند. دو روش معروف نماشويي شامل: نماشويي با داربست و نماشويي بدون داربست مي باشد. در صورتي که ارتفاع ساختمان زياد باشد جهت حفظ امنيت بهتر است از نماشويي با دربست استفاده شود.

jqbq_2.jpg

نماشويي بدون داربست چيست؟

نماشويي بدون داربست شامل نماشويي با طناب يا نماشويي با راپل يا نماشويي با واترجت است.

 

نماشويي با داربست چيست؟

نماشويي با داربست سنتي تر است. در روش نماشويي با داربست شستشوي نماي ساختمان با استفاده از ابزار آلات پيشرفته استفاده نمي‌شود. اما کيفيت و دقت نماشويي با داربست بيشتر است.

.

تعمير آبگرمکن شامل چه مواردي مي شود؟

آبگرمکن در عمر مفيد خود به خوبي کار مي‌کند. ممکن است بعد از گذشت مدت زماني نياز به تعمير آبگرمکن داشته باشيد. در چنين مواقعي بهتر است با شخصي که سال‌ها در زمينه تعمير پکيج فعاليت مي‌کند مشورت نماييد. شايد پيدا کردن تعميرکار آبگرمکن با تجربه برايتان مشکل باشد. "خدمت از ما" در اين مسير همراه شماست. اگر نياز به تعمير آبگرمکن داريد، مي‌توانيد درخواست خود را از طريق فرم ثبت سفارش بدون نياز به تماس تلفني ثبت کنيد تا به مجرب‌ترين و بهترين تعميرکار در شهر خود دسترسي داشته باشيد.

 

نحوه ثبت سفارش نماشويي يا تعمير آبگرمکن در "خدمت از ما"

شما بدون نياز به تماس تلفني و ماندن در صف انتظار پاسخگويي مي توانيد درخواست خود(نماشويي، تعمير آبگرمکن و ...) را ثبت نماييد. پس از ثبت درخواست متخصصين حاضر در خدمت از ما براي شما قيمت پيشنهادي خود را ارسال مي کنند. پس از دريافت قيمت پيشنهادي براي خدمات نماشويي، تعمير آبگرمکن يا هر خدمات ديگري مي توانيد به پروفايل آن ها مراجعه نماييد. پس از ورود به پروفايل آن ها و مطالعه نظرات مشتريان قبلي و با توجه به قيمت پيشنهادي هر يک از آن ها مي توانيد بهترين متخصص را براي خود انتخاب نماييد.

با اين روش ميزان رضايتمندي مشتريان را به حداکثر رسانده ايم. شما مي توانيد پس از دريافت خدمات، به متخصص مورد نظر امتياز دهيد و با ثبت نظر در پروفايل متخصص از ميزان رضايتمندي خود مشتريان آينده را راهنمايي نماييد.

نماشويي و تعمير آبگرمکن تنها بخشي از 222 خدمات ارائه شده توسط پلتفرم "خدمت از ما" است. با نصب اپ «خدمت از ما» به راحتي از تمامي خدمات ارائه شده توسط ما در تمامي شهرها مطلع شويد.

 

 

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : نماشویی,بدون,داربست,چیست؟, نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 211 تاريخ : پنجشنبه 23 آبان 1398 ساعت: 9:44

مزاياي ارسال آگهي اينترنتي در مقابل تبليغات سنتي و قديمي بسيار زياد مي باشد.
از نظر هزينه، ميزان دسترسي، بازاريابي، گستردگي و حتي فروش و تجارت، اينترنت و درج آگهي اينترنتي بسيار بهينه تر و مناسب تر مي باشند.
در تبليغات سنتي و قديمي هزينه بسيار بالا است و محدوديت هايي وجود دارد که نمي توان آن را ناديد گرفت. بطور مثال براي اينکه در سطح يک شهر از روش سنتي تبليغاتي استفاده کنيد، بايد زمان بسياري صرف کرده و بسيار هزينه کنيد تا تبليغات انجام شود.
اگر بخواهيم واقع بينانه نگاه کنيم، ديگر تبليغات سنتي اثر بخش نيستند. در اين نوع تبليغات حداقل بايد شما يک کارت ويزيت، کاتالوگ، بروشور، پوستر چاپ کنيد که در آن تبليغات خود را درج کرده باشيد.
سپس اقدام به پخش آنها کنيد و هيچ تضميني نيست که همه توجهي به کاتالوگ، بروشور و يا کارت چاپ شده کنند.
اين نکته هم بهتر است يادآور شويم که در بازاريابي، فقط بازارياب هاي مبتدي هستند که از کاتالوگ و بروشور استفاده مي کنند. ولي يک بازارياب حرفه اي قابليت اين را دارد که خودش توضيحات محصول را ارائه دهد.
اما در درج آگهي اينترنتي، در کمترين زمان با مناسب ترين هزينه آگهي شما در هر نقطه اي قابل رويت خواهد بود و محدود به زمان و مکان نيستيد. در هر زماني مي توانيد آگهي خود را نشر دهيد و تاثير آن را مشاهده کنيد.



مزاياي درج آگهي اينترنتي:

در تبليغات اينترنتي، درج آگهي بصورت هدفمند و صورت مي گيرد. کاربران و مخاطبيني که تبليغات را مشاهده مي کنند و يا دنبال کالايي هستند، مي دانند که به کدام سايت ها مراجعه کنند يا در سايت هاي درج آگهي به کدام دسته بروند.
اين مزيت که بازديد کنندگان بهينه شده باشند از مزايايي درج آگهي اينترنتي مي باشد که به هيچ وجه در بازار سنتي اين فيلتر يافت نمي شود.
درج آگهي در سايت آگهي-کالا به صورت رايگان و ويژه و برجسته صورت ميگيرد و تنها آگهي هاي ويژه شامل هزينه مي باشند .

مزاياي درج آگهي ويژه و برجسته نسبت به آگهي رايگان بصورت زير مي باشد:

اعتماد بيشتر کاربران به آگهي هاي ويژه و برجسته
درج آگهي ويژه و برجسته باعث مي شود تا بازديدکنندگان اعتماد بيشتري به آگهي شما کنند. زيرا درج آگهي ويژه و برجسته به معناي آن است که آگهي دهنده از خدمات و کالاي خود اطمينان کافي دارد و براي جلب نظر بازديدکنندگان و مشتريان واقعي حاضر به پرداخت وجه آگهي خود شده است.

آگهي هاي ويژه بسيار بيشتر از آگهي هاي رايگان ديده مي شوند زيرا در مکان هاي زير قابل مشاهده مي باشند:

در صفحه اول سايت بصورت رندوم و با اولويت بيشتر
در صفحه اول گروه مرتبط با آگهي
در صفحه اول زير گروه هاي مرتبط با آگهي
در کنار تمامي آگهي هاي رايگان موجود در آن گروه، در بلوک آگهي هاي ويژه مرتبط

مزاياي تبليغات در فضاي اينترنت:

هر رسانه تبليغاتي کارکردهاي خاص خود را دارد اما تبليغ در فضاي اينترنت داراي چند امتياز ويژه است :
بخش عمده اي از مديران، کارشناسان، بازرگانان و ساير فعالان کليدي عرصه تجارت، اين رسانه را به عنوان منبع شماره يک خود مي شناسند.

بازخورد و نتايج تبليغات اينترنتي به طور دقيق قابل اندازه گيري و تجزيه و تحليل است. دليل اين امر وجود اعداد و ارقام دقيق از ميزان مشاهده و کليک تبليغات اينترنتي توسط ابزارهاي اين کار است.
و با وجود چنين مزاياي مهمي عملا به نسبت ساير رسانه ها ارزانتر است.

مزاياي تبليغات در سايتهاي آگهي و نيازمنديها:



در ميان انواع تبليغات اينترنتي، تبليغ در سايتهاي آگهي و نيازمنديها ، بويژه در ايران، داراي امتيازات خاص خود مي باشد:
آگهي دهنده کنترل و مديريت مستقيم آگهي هاي خود را در يک فضاي کاربري نسبتا ساده در دست دارد.
کاربران اين سايت ها دقيقا مشترياني هستند که نياز به خريد در آنها قطعي شده و به جستجوي منبع خريد خود هستند و آگهي ها را با هدف خريد بررسي مي کنند.
وجود مجموعه اي از آگهي هاي به هم مرتبط و ساختار نسبتا ساده اين سايتها، باعث حفظ طولاني مدت مشتري در سايت شده و احتمال مشاهده هر آگهي را بالا مي برد.
معمولا براي سايتهاي معتبر به دليل حجم ترافيک بالا مورد توجه موتورهاي جستجو بوده و آگهي هاي آنها به خوبي توسط موتورهاي جستجو ثبت شده و در نتايج جستجوي آنها ظاهر مي شوند.

 

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : تبلیغ,در,سایتهای,آگهی,و,نیازمندیها, نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 223 تاريخ : چهارشنبه 22 آبان 1398 ساعت: 18:35

تازه‌هاي نشر آبان ماه ??

تازه هاي نشر

کتاب فرمول (قوانين جهاني موفقيت)

 آلبرت لزلو بارابسي | مترجم: حامد رحمانيان | ناشر: نشر نوين

کتاب فرمول؛ قوانين جهاني موفقيت اثر آلبرت لزلو بارابسي است و ديدگاه کاملا متفاوتي به موضوع موفقيت دارد. او تلاش کرده است تا فرمولي براي موفقيت به دست آورد، آن هم با روش‌هاي علمي و آماري، دقيقا شبيه ساير تحقيقات علمي و اقتصادي و … او حرف‌هايي فراتر از کتاب‌هاي رايج خودياري و موفقيت براي گفتن دارد. حرف‌هايي که نه تنها نشنيده‌ايم، بلکه اغلب بر خلاف خرد رايجي است که مي‌شناسيم. ‌

کتاب همسر مسافر زمان

 آدري نيفنگر | مترجم: مرجان محمدي | ناشر: کتابسراي تنديس

رمان همسر مسافر زمان، يک داستان عاشقانه‌ي سرگرم‌کننده و اغلب گزنده با پيچ و خمي جذاب است: اگر يکي از طرفين قادر به حرکت در زمان باشد، چه اتفاقي خواهد افتاد؟ اين رمان بسيار بديع و خلاقانه، به سوالاتي درباره‌ي زندگي، عشق و تأثير زمان بر روابط مي پردازد. کلر، دختري زيبا و باهوش است که در رشته‌ي هنر تحصيل مي‌کند و هنري، کتابداري ماجراجوست. اين دو، يکديگر را از زماني که کلر، ? ساله و هنري، ?? ساله بود، مي‌شناسند و در زمان بيست و سه سالگي کلر و سي و يک سالگي هنري، با هم ازدواج مي‌کنند.

غيرممکن به نظر مي‌رسد اما حقيقت دارد، چراکه هنري يکي از اولين کساني است که دچار اختلال تغيير مکان و زمان شده است؛ به طوري که ساعت ژنتيکي بدنش به صورت تصادفي تنظيم مجدد شده و او ناگهان خود را در مکان و زماني ديگر در گذشته و آينده مي‌يابد. ناپديد شدن‌هاي او خود به خود و غيرقابل‌پيش‌بيني است و مشکلات عجيبي بر سر راه داستان عاشقانه‌ي نامتداول کلر و هنري ايجاد مي کند. اين موضوع که تلاش آن ها براي داشتن يک زندگي مشترک عادي را چيزي غيرقابل پيشگيري و غيرقابل کنترل تهديد مي کند، داستان اين دو نفر را بسيار تکان‌دهنده و فراموش نشدني ساخته است.

کتاب و کسي نماند جز ما

 کالين هوور | مترجم: ساناز کريمي | ناشر: ميلکان

ليلي، هيچ‌وقت زندگي ساده‌اي نداشته، اما اين موضوع هرگز او را از تلاش براي رسيدن به زندگي مطلوبش، بازنداشته است. او مسيري طولاني را از محله‌ي کودکي‌اش در مين طي کرده و پس از فارغ‌التحصيلي از دانشگاه، به بوستون نقل‌مکان کرده و کار و تجارت خودش را راه انداخته است. پس از ملاقات با يک جراح مغز و اعصاب جذاب به نام رايل کينکيد، همه چيز در زندگي ليلي، رويايي و فوق العاده جلوه مي‌کند. رايل، قاطع، يک دنده، گاهي اوقات خودرأي و همچنين، حساس و نابغه است و با ليلي بسيار خوب رفتار مي‌کند.

ليلي، نمي‌تواند فکر رايل را از سرش بيرون کند، درحالي که رايل از روابط عاطفي بيزار است. با اين که رايل، قانون نداشتن رابطه‌ي عاطفي را به خاطر ليلي کنار مي‌گذارد، اما ليلي نمي‌تواند در مورد علت اصلي وجود اين بيزاري و نفرت از روابط عاشقانه در ذهن رايل، کنجکاوي نکند. کتاب و کسي نماند جز ما، با ترکيب يک داستان عاشقانه‌ي جذاب و کاراکترهاي بسيار ملموس و قابل همذات پنداري، رماني گيراست که براي مدت ها در ذهن مخاطبين باقي خواهد ماند.

خريد آنلاين کتاب از کتابفروشي کاواک

 

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : تازه‌های,نشر,آبان,ماه,??, نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 177 تاريخ : چهارشنبه 22 آبان 1398 ساعت: 0:04

با استفاده از کدينگ لغات 504 را يک روزه بخوانيم!

اين روزها يادگيري لغات زبان انگليسي با استفاده از روشهاي جديد رونق گرفته و زبان آموزان زيادي از روشهاي نوين براي حفظ سريع لغات انگليسي بهره ميگيرند، با به کارگيري روش کدينگ که با نامهاي مختلفي همچون کدگذاري لغات ، رمزگذاري ، رمزگرداني و کدبندي شنيده مي شود.

در اين مقاله قصد داريم مفيدترين روش براي يادگيري سريع کلمات 504 را ارائه دهيم.

همانطور که مستحضر هستيد خيلي از منابع مختلفي اين روزها لغات 504 را با روش کدينگ آموزش مي دهند. شما با استفاده از اين روش ميتوانيد کلمات 504 را سريعا فرا بگيريد.

کدينگ لغات504

مزايا و معايب روش کدينگ لغات براي حفظ 504 کلمه ضروري تافل

همانطور که ميدانيد هر روش مزايا و معايبي در خود دارد که ما به بيان آن مي پردازيم:

مزايا :

1- حفظ سريع لغت در کمترين مدت زمان

2- ماندگاري بيشتر نسبت به ساير روشهاي معمول

3- ارتباط برقرار کردن زبان آموز با استفاده از اين روش

4- علاقه و اشتياق بيشتر زبان اموز براي يادگيري

5- استفاده از طنز و روشهاي مفرح براي اين روش

 

معايب:


1- مهمترين عيب اين روش ارتباط برقرار نکردن کاربر با استفاده از  کدينگ

2- ياد نگرفتن کاربر به دليل منطقي نبودن و طنز بودن تصويرسازي ارائه شده.

3-براي تمام لغات نميتوان کدينگي ارائه کرد که کاربر به صورت دائمي آن را در ذهن خود بسپارد.

يادگيري تصويري لغات 504

نسخه ي کدينگ تصويري لغات 504 هم به مجموعه ما اضافه شده ، علاوه بر کدهاي ارائه شده به صورت متني جزوات کدبندي ما شامل تصاوير مرتبط با اين روش نيز مي باشد که ميتوانيد نمونه هاي اين تصاوير را هم در قالب طنز مشاهده کنيد:

 

 

 

پايان کابوس يادگيري لغات 504 با استفاده از کدينگ و تصوير سازي ذهني

هر زبان آموز در سطح متوسط و مبتدي و حتي پيشرفته يک بار به سراغ کتاب 504 لغت رفته و کتاب اصلي اين مجموعه قدرتمند را تهيه کرده ولي با مطالعه ي درس اول کتاب را بسته و ديگر به سمت کتاب نرفته! اگر شما هم جزو اين دسته از زبان اموزان هستيد حتما نگاهي به روش کدينگ بيندازيد!

سو استفاده افراد مختلف از روش کدينگ!

اين روزها سايت ها پر شده از اساتيدي که روش کدينگ را ارئه ميدهند! بعضي از اين اساتيد دوره ها را با قيمتهاي نامعقول مانند 1 ميليون تومان براي يک جزوه! و يا برگزاري همايش آموزش لغات 504 با هزينه هاي سنگين و يک سري ديگر هم با شعارهايي همچون يادگيري لغات 504 در 10 ساعت! اقدام به سو استفاده از اين روش ميکنند. 

وقت آن رسيده ست که در ابتدا شما اين روش را دقيق مطالعه کنيد و سپس ارزش اين روش را مورد بررسي قرار داده و در نهايت اقدام به انتخاب مدرس و خريد محصول او کنيد!

j5ep_2.jpg 

پيشنهاد ما براي انتخاب مجموعه هاي کدينگ 504

از سال 90 تا کنون بنده حقير با استفاده از اين روش سعي کردم مسير يادگيري را براي دسته اي از زبان آموزان آسان کنم که منتقدان و طرفدارني هم بعد از چندين سال کار داشته ام. بنده به عنوان مدرس زبان انگليسي با سابقه ي 12 ساله در تدريس روشهاي مختلف آموزش براي استفاده از کدينگ پيشنهاد ميکنم فقط آن دسته از زبان اموزاني که شرايط زير را دارند از اين روش استفاده کنند:

1 – آن دسته از افرادي که کنکورهاي مختلف کارداني و کارشناسي و آزمونهاي مختلفي شامل آيلتس و تافل و جي آر اي... پيش رو دارند.

2- افرادي که با اين روش ارتباط برقرار ميکنند.

3- روحيه طنز داشته و با تصويرسازي ذهني ارتباط مثبتي برقرار ميکنند.

4- زمان زيادي براي يادگيري لغات ندارند.

خريد جزوه زبان

ويژگيهاي 504 واژه ضروري تافل با نگارش مدرس حامد اسکندري

مجموعه ي طراحي شده شامل عکسهاي گرافيکي براي يادگيري بيشتر و ماندگاري دائمي در ذهن زبان آموز ، فونتيک لغات براي متوجه شدن طرز تلفظ لغات، کمک گرفتن از لغات مترادف براي آسان سازي مسير يادگيري و در نهايت قيمت مناسب و معقول با در نظر گرفتن شرايط بد اقتصادي مي باشد. هميشه صرف هزينه زياد براي يادگيري مطالب کار مناسبي نيست، پس سعي کنيد تصميم درست را براي انتخاب مجموعه با استاد مرتبط به عمل آوريد.

نتيجه گيري

ما هميشه به کاربر پيشنهاد ميکنيم اول نمونه مثالهاي کدينگ را مشاهده کند در صورتي که اين روش برايش جالب بود سپس اقدام به خريد مجموعه لغات 504 ما در قالب طنز کند. شما نيز ميتوانيد با بررسي مثالها و تصاوير مربوطه ي ارائه شده تصميم بگيريد و سپس با بررسي معايب و مزايا اقدام به تهيه جزوه يا شرکت در همايشها کنيد! ولي با توجه به حرفهاي گفته شده به هيچ عنوان به دام اساتيدي که از اين روش سو استفاده ميکنند نيفتيد!

تحقيق کنيد تحقيق کنيد و در نهايت باز هم تحقيق کنيد!

 

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : با,استفاده,از,کدینگ,لغات,504,را,یک,روزه,بخوانیم!, نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 302 تاريخ : دوشنبه 20 آبان 1398 ساعت: 0:27

فروشگاه دي واش بزرگترين مرجع آنلاين فروش ماشين ظرفشويي در ايران ميباشد.

شما ميتوانيد تنها با چند کليک کالاي خود را با کم ترين تعرفه ممکن خريداري نماييد و ان را درب منزل خود تحويل بگيريد...

ظرفشويي وسيله اي بسيار کار آمد ميباشد و با صداي کمي که ايجاد ميکند مزاحمتي در طول مهماني هاي شما و در طول عمليات شستشو براي شما ايجاد نخواهد کرد.از ديگر مزاياي دستگاه اين است که به هنگام شست شوي ظروف نياز به آب بسيار کمي دارد و همين امر باعث ميشود که در مصرف آب صرفه جويي شود و آب هدر نرود.

واققعيت اين است که اين دستگاه براي هر خانواده اي بسيار مفيد مي باشد...

در اين مقاله به معرفي دو برند معروف بازار مي پردازيم :

ماشين ظرفشويي بوش به 8 برنامه شستشو مجهز مي باشد که شامل شستشوي قوي با دماي 70 درجه  ميباشد، که در جهت کاهش مصرف انرژي و آب طراحي شده است و شستشو در اين دستگاه سريع انجام ميگيرد

اين دستگاه داراي سيستم EmotionLight ميباشد که هنگام بارگيري و تخليه آن دو چراغ پر نور و قوي LED روشن ميشود که به شما نشان ميدهد که ظروف به چه صورت شست و شو شده اند.

 

ظرفشويي مدل ADP500WH 

يکي ديگر از سيستم هاي هوشمند اين ماشين ظرفشويي سيستم محافظ ظروف شيشه اي ميباشد که به شما اجازه ميدهد ليوان هايي که بزرگ يا بطري هاي شيشه اي و حتي گلدان را در سبد پايين دستگاه جاي دهيد. همچنين اين دستگاه با بهره از سيستم AquaStop شما در برابر آسيب هاي احتمالي محافظت ميکند به طوري که هرگاه در سيستم توسط سنسور هاي دستگاه نشتي آب ديده شد اين سيستم ، ورودي آب به دستگاه را قطع نموده و مانع نشت آب ميشود

نوعي از اين دستگاه  با بدنه سفيد رنگ استيل ضد زنگ همراه با انبوهي از برنامه هاي شستشوي مختلف در بازار جهاني توليد و روانه بازار شده است . نمايشگر LED باريک مشکلي رنگي که در قسمت بالايي اين دستگاه ها قرار گرفته است تمامي اطلاعات شستشو و وضعيت را نشان داده و کاربر با يک نگاه متوجه کليات مي‌شود . اين شرکت  با بکار گيري برنامه هاي شستشوي متفاوت در اين دستگاه توانسته اين امکان رو به کاربران خود بدهد تا بتوانند هر نوع ظروفي فرقي نميکند چيني ، کريستالي و . . . را داخل دستگاه قرار داده و با فعال کردن برنامه هاي شستشوي مختلف ظروف را به بهترين روش ممکن مورد شستشو قرار دهد ، به همين خاطر فروش ظرفشويي ال جي در اوايل مقدار قابل توجهي بوده و کاربران زيادي را مجذوب خود کرد . ظرفشويي هاي اين برند در دورنگ سفيد و نقره‌اي توليد و روانه بازار شده است که همانند ساير محصولات جديد مجهز به موتور دايرکت درايور اينورتر بوده که باعث شده ميزان مصرف انرژي را بصورت کاملا بهينه در بياورد و شدت پاشش آب را باتوجه به نوع برنامه انتخابي تنظيم کرده مي‌کند . اين موتور چرخش و فشار آب را بصورت هوشمندانه‌اي کنترل کند تا اين ماشين ظرفشويي ال جي به بهترين شکل ممکن ظروف را مورد شستشو قرار دهد .شرکت ال جي با بکار گيري فناوري هاي جديد و نوين خود توانسته صداي خروجي دستگاه را به کم ترين ميزان ممکن برساند و به همين خاطر باعث شده خريد ماشين ظرفشويي اين مدل به شدت فراگير شود چراکه کاربر مي‌تواند هرموقع که خواست دستگاه را روشن کند و بدون هيچ مزاحمتي به مابقي کارهاي خود برسد . دستگاه DC32 با ظرفيت 14 نفره خود مي‌تواند تمامي ظروف هاي يک خانواده پرجمعيت را که مهماني هاي زيادي در خانه آنها برگزار مي‌‌شود را ساپورت کرده و به بهترين شکل ممکن آنها را مورد شستشو قرار دهد ، همچنين براي اينکه اين کاربر بتواند از ماشين ظرفشويي 14 نفره خود به بهترين شکل ممکن استفاده کند ، سبد هاي قابل تنظيم ارتفاع را مي‌تواند به طور اختصاصي تنظيم کرده کند تا هرنوع ظرفي با هر ابعادي را داخل دستگاه جاي دهد .

جهت تهيه اين محصولات در برندهاي مختلف , رنگ بندي ها و ظرفيت هاي گوناگون با ما در ارتباط باشيد....

لازم به ذکر است ما جهت اثبات حسن نيت خود در ابتداي سفارش از شما مبلغي دريافت نمي کنيم و تمامي مبلغ سفارش پس از تحويل کالا درب منزل از شما دريافت ميگردد.

تمامي محصولات ما داراي گارانتي ويژه تضمين کيفيت مي باشند...

 

 

اخطار : مراقب سودجويان بازار باشيد تا جنس تقلبي را جاي جنس اصلي به شما عزيزان ندهند...

 

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : فروشگاه,دی,واش, نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 210 تاريخ : چهارشنبه 15 آبان 1398 ساعت: 1:32

نکاتي مهم براي برگزاري بهتر مراسم عروسي

باغ تالار دشت شقايق 4

برگزاري يک مراسم عروسي خوب و منظم نياز به برنامه ريزي  درست بر اساس بودجه  و شرايط اثر گذار دارد.

برگزاري مراسم عروسي با تشريفات مختلفي انجام ميشود و عوامل کثيري در هر چه بهتر برگزار شدن آن دخيل هستند. از انتخاب لباس عروس و داماد گرفته تا تالار و منوي شام، همه و همه دست به دست هم ميدهند تا خاطره اي به ياد ماندني را در اذهان ثبت کنند.

 ما در اين مقاله نکاتي را در جهت هرچه بهتر برگزار نمودن مراسم عروسي مطرح ميکنيم .

  تقويم

بهتر است چندين تاريخ براي خود مشخص کنيد و در هر تاريخي يکي از کارهاي مربوط به عروسي تان را انجام بدهيد .سعي کنيد تمام کارها را در ماه پاياني انجام داده تا از استرس و دغدغه شما در روز عروسي کاسته شود  و هر هفته برنامه ريزي خود را بروز و يا  مرور نماييد

 انعطاف پذير باشيد

معمولا براي برگزاري عروسي ، عروس و داماد هر کدام خواسته  و نظرات متفاوتي در نحوه برگزاري مراسم يا برخي از جزييات عروسي مانند انتخاب تالار يا باغ عروسي ، منوي غذايي و ...  دارند .هميشه سعي کنيد با هم مشورت کنيد و تمامي دلايلتان را براي هم بازگو کنيد اينگونه بيشتر حرف طرف مقابلتان را درک خواهيد کرد و در آخر بايد بتوانيد در برابر تغيرات انعطاف پذير باشيد.

  تقسيم وظايف

 

برخي از کارها مثل انتخاب لباس عروس و سالن زيبايي  صرفا بر عهده عروس است  و برخي از کارها بر عهده داماد مي باشد.

عروس و داماد بايد هردو مسوليتي را به عهده گيرند و در انجام کارها شريک شوند و در جريان کامل کارها قرار گيرند.به طور کلي در مواردي  مثل انتخاب آتليه عروس ، ماشين عروس ، کارت عروسي و ... بهتر است  تقسيم وظايف شود و پس از انتخاب موارد براي قطعي شدن  عروس و داماد به اتفاق يکديگر آن را بررسي و تاييد نمايند.

 فهرست ذخيره مهمانان

يک ليستي از مهمان ها را براي خود تهيه کنيد بعلاوه يک ليست اضافه براي مهمان هاي رزروي هم داشته باشيد هميشه در نظر داشته باشيد که اين ليست ها نوسان دارد يعني ممکن است به تعداد مهمان هاي شما افزوده و يا بلعکس کم بشود براي اين کار بهتر است يه فهرست جايگزيني تهيه نماييد تا بتوانيد مهمان هاي رزروي را در صورت لزوم جايگزين کنيد .

غذا را ابتدا خودتان امتحان کنيد

مطمئنا يکي از ملاک‌هاي انتخاب مکان برگزاري، کيفيت و قيمت سرويس‌هايي است که به مهمانان‌تان ارائه مي‌دهد. توجه داشته باشيد اين قيمت‌ها شامل ورودي سالن به تعداد مهمانان، پذيرايي بدو ورود، پذيرايي در طول زمان مراسم و شام مي‌شود.

قبل از اين‌که براي شام عروسي سفارش غذا بدهيد منو غذايي موسسه برگزار‌کننده را به دقت مطالعه کنيد. بهتر از مطالعه اين است که اين غذاها را امتحان کنيد. يعني يک بار بدون آن‌که مسئولان اين موسسه متوجه شوند و به‌صورت کاملا نامحسوس از انواع غذاهايي که مي‌خواهيد يک پرس سفارش دهيد. در اين راستا ميتوانيد ليست بهترين تالارهاي عروسي تهران  را مشاهده نماييد.

تهيه شيريني و ميوه مراسم

از آنجايي که شما بهتر سليقه و ذائقه مهمانانتان را ميدانيد بهتر است که تهيه شيريني و ميوه را خودتان برعهده بگيريد و اين کار را به مسئول تالار يا باغ عروسي واگذار نکنيد. بسته به کيفيت تالار ممکن است کيفيت ميوه و شيريني که آن مجموعه تهيه ميکند متفاوت باشد.

زياده روي نکنيد

موسسات برگزار‌کننده مجالس، خدمات متفرقه زيادي ارائه مي‌دهند از بادکنک آرايي گرفته تا اجاره کردن هلي‌کوپتر و کالسکه طلايي و ليموزين. شما اندازه جيب و موجودي حساب بانکي‌تان را مي‌دانيد نه آن‌ها. پس با حساب و کتاب جلو برويد   و بهتر است براي شروع زندي مشترک زير بار قرض و وام زيادي نرويد.

منبع: بياتو عروسي

 

 

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : نکاتی,مهم,برای,برگزاری,بهتر,مراسم,عروسی, نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 374 تاريخ : دوشنبه 13 آبان 1398 ساعت: 10:11

عنوان : خريد کولرگازي ايستاده مدل T3`Matic–A48H3

توضيحات :

 

کولرگازي ايستاده مدل T3`Matic–A48H3 يکي از دستگاه هاي تک پنلي بوده که داراي طراحي زيبا و خاصي است و باتوجه به قدرت بالايي که موتور دار از سر و صداي بسيار کمي برخور دار بوده و با رنگ سفيد همراه با پره ها و درچه هايي براي انتشار هواي توليد شده که باعث شده اين کولرگازي ايستاده بتواند رستوران ها و مغازه هايي با متراژ بالا را به خوبي تحت پوشش خود در بياورد . از ويژگي اصلي اين دستگاه مي‌توان به توانايي ايجاد هواي سرد و گرم آن اشاره کرد که قدرت سرمايش آن ?? هزار و ظرفيت گرمايشي آن ?? هزار بوده که نشان دهنده قدرت بالاي اين کولرگازي گري است و با مصرف برق معمولي که دارد گريد B را از آن خود کرده است .يونيت داخلي و خارجي اين دستگاه سر و صداي بسيار کمي را دارند بصورتي که يونيت خارجي ?? db و يونيت داخلي ?? دسي‌بل بوده که يونيت خارجي بيرون از خانه و معمولا روي پشت بام قرار مي‌گيرد و کمپرسور اسکرول دستگاه را در خوي جاي داده که اين کمپرسور گاز R22 را آماده کرده و با اتصالات لوله اي بين آنها به يونيت داخلي ارسال مي‌کند ، اين يونيت به نحوي طراحي شده تا اين دستگاه در دسته محصولات ايستاده قرار بگيرد و با زيبايي که دارد نماي خانه را به کلي تغيير مي‌دهد .

اين محصول از کيفيت فوق العاده اي برخوردار ميباشد و يکي از بهترين گزينه ها براي خريد ميباشد. 

 

cooler model کولر مدل T3`Matic–A48H3

 

اين سري با ظرفيت هاي مختلفي توليد شده که ادامه به آنها اشاره خواهيم کرد .

 

منبع : کولرگازي ايستاده مدل T3`Matic–A48H3

 

جهت تهيه اين محصول به سايت فروش کولرگازي ما مراجعه نماييد و از تخفيفات ويژه ما بهره مند شويد , همچنين جهت دريافت مشاوره ميتوانيد با پشتيبانان ما در ارتباط باشيد:

09189744919 - 09368713408

 

 

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : خرید,کولرگازی,ایستاده,مدل,T3`Matic–A48H3, نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 439 تاريخ : جمعه 10 آبان 1398 ساعت: 0:58

براي ديدن گروه هاي تلگرام مختلف بايد وارد سايت لينکدوني تل بشيد.

اين سايت لينک تمام گروه هاي مختلف تلگرام را منتشر مي کند.

شما مي توانيد با رفتن به اين سايت لينک تمام گروه هاي تلگرام را مشاهده کنيد.

که گروه هاي زيادي در اين سايت منتشر مي شود.

البته اگر شما هم گروه چت تلگرام داشته باشيد مي توانيد به صورت رايگان لينک گروهتون رو در سايت ثبت کنيد.

شما با ثبت لينک گروهتون در سايت لينکدوني تل در واقع لينک گروهتون رو در گوگل ثبت مي کنيد.

و هر کس در گوگل اسم گروه تلگرام شما رو سرچ کند.

به گروه تلگرام شما دسترسي خواهد داشت.

به طور مثال اگر اسم گروه تلگرام شما دورهمي باشد اگر کسي اسم گروه دورهمي را سرچ کند.

گروه تلگرام شما نشان داده مي شود.

 

 

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : گروه,چت,تلگرام, نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 408 تاريخ : پنجشنبه 9 آبان 1398 ساعت: 11:41

انتخاب متخصص ارتودنسي، يکي از مهم‌ترين عواملي است  که مي‌تواند روند درمان ارتودنسي شما را دستخوش تغيير کند. با انتخاب متخصص ارتودنسي که جزء بهترين متخصصين ارتودنسي است، مي‌توانيد باي خيالي آسوده، فرايند ارتودنسي خود را شروع کنيد. بسياري از عوارض ارتودنسي، ناشي از کمبود دانش يا مهارت دندانپزشک متخصص ارتودنسي براي درمان فرد بيمار است. بايد به اين مورد توجه داشت که دکتر دندانپزشک، الزاما متخصص ارتودنسي نيست و اين دو، کاملا متفاوت از يکديگر هستند. انتخاب بهترين متخصص ارتودنسي در شرق تهران يا متخصص ارتودنسي کودکان در تهران، عاملي در راستاي کاهش روي دادن مواردي مانند پوسيدگي دندان پس از ارتودنسي يا لق شدن دندان است. با ما همراه بمانيد تا به شرحي جامع از متخصص ارتودنسي بپردازيم.

 

در کنار عبارت «متخصص ارتودنسي»، موارد زير نيز توسط ديگر مخاطبان مورد جستجو قرار مي‌گيرند:

  • دندانپزشک متخصص ارتودنسي
  • متخصص ارتودنسي مشهد
  • بهترين متخصص ارتودنسي در شرق تهران
  • متخصص ارتودنسي در کرج
  • متخصص ارتودنسي کودکان در تهران
  • متخصص ارتودنسي در اهواز
  • متخصص اتودنسي در تهرانپارس
  • متخصص ارتودنسي در تبريز

 

دندانپزشک متخصص ارتودنسي:

بسيار مهم است که بدانيد يک دندانپزشک، با يک متخصص ارتودنسي و هر دوي اين دو تخصص‌ها با متخصصين زيبايي دندان که فعاليت‌هايي همچون روکش گذاري براي دندان‌ها و لمينت انجام مي‌دهند، متفاوت است.

يک دندانپزشک، در حوزه پر کردن دندان، قرار دادن ايمپلنت و ... تبحر دارد؛ در صورتي که متخصص ارتودنسي به صورت تخصصي در حوزه جراحي فک و لثه، طراحي هدگير مناسب، انجام انواع ارتودنسي (از جمله ارتودنسي نامرئي، ارتودنسي مرئي، ارتودنسي ثابت و  ارتودنسي متحرک) به فعاليت مي‌پردازد.

 

بهترين متخصص ارتودنسي:

دکتر سعيد قريشي با  برد تخصصي از کشور کانادا، يکي از بهترين متخصصين ارتودنسي حاظر در تهران است. علاوه بر اين، ايشان داراي کلينيک ارتودنسي در سه نقطه متفاوت شهر هستند که اين امر موجب تسهيل دسترسي شما، در نقاط متفاوت تهران مي‌شود.

 

بهترين متخصص ارتودنسي در شرق تهران:

انتخاب يک متخصص ارتودنسي در نزديکي محل سکونت يا کار خودتان، يکي از مواردي  است که مي‌تواند به صورت مستقيم، موجب کاهش هزينه‌هاي جانبي شما شود. انتخاب بهترين متخصص ارتودنسي در شرق تهران يا غرب تهران، مي‌تواند علاوه بر کاهش هزينه رفت و آمد شما، موجب کاهش زماني شود که بايد براي ارتودنسي دندان خودتان تخصيص دهيد.

 

متخصص ارتودنسي کودکان در تهران:

بسيار مهم است که در انتخاب متخصص ارتودنسي کودکان در تهران، توجه ويژه‌اي کنيد؛ چرا که ارتودنسي کودکان فرايندي است که نيازمند صبر بسيار از سوي متخصص ارتودنسي است و همچنين طراحي مطب متناسب با علائق کودکان، موجب کاهش استرس و حتي ترس کودکان نسبت به ارتودنسي مي‌شود.

 

سخن پاياني پيرامون «متخصص ارتودنسي»:

اميدواريم اين مقاله که پيرامون «متخصص ارتودنسي» بود، براي شما مفيد واقع شود. در صورت داشتن هر گونه ديدگاه و پرسش، خوشحال مي‌شويم آن را با ما مطرح کنيد.

 

 

 

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : بهترین,متخصص,ارتودنسی,در,شرق,تهران, نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 497 تاريخ : چهارشنبه 8 آبان 1398 ساعت: 10:10

سايت ديوار يکي از مطرح ترين سايت‌ها براي خريد و فروش وسايل نو و کارکرده است که فعاليت خود را از سال 91 آغاز کرده است. قبل از ديوار نيز سايت‌هاي مانند ايران تجارت نيز فعاليت داشته اند ولي ديوار امروز توانسته همه رقبا مانند سايت شيپور جلو بزند. سايت ديوار در شهرهاي مختلفي فعاليت دارد و افراد زيادي در صفحات سايت ديوار مشهد، سايت ديوار اصفهان، سايت ديوار کرج، سايت ديوار شيراز و... آگهي ثبت مي‌کنند و خريد و فروش انجام مي‌دهند.

پيرامون سايت ديوار مطالب زيادي وجود دارد که بيشترين آن‌ها در مورد

خريد و فروش در سايت ديوار مشهد

خريد و فروش در سايت ديوار اصفهان

خريد و فروش سايت ديوار کرج

خريد و فروش در سايت ديوار شيراز

صفحه ديوار من چيست؟

خريد و فروس در سايت ديوار کرج انديشه

دانلود ديوار را از کجا انجام دهيم؟

سايت شيپور چه فرقي با سايت ديوار دارد؟

در ادامه به سوالات پيرامون سايت ديوار پاسخ مي‌دهيم.

 

خريد و فروش در سايت ديوار

خريد فروش در سايت ديوار براي همه رايگان بوده ولي گاهي براي قرار دادن آگهي نياز به پرداخت پول داريد. براي اينکه آگهي خود را نشان افراد بيشتري بدهيد مي‌توانيد از خدمات نردبان ديوار استفاده کنيد يا اگر بخواهيد اگهي سايت ديوار خود را در قسمت استخدام قرار دهيد بايد مبلغي را براي اين کار پرداخت کنيد.

قوانين ديوار براي سايت ديوار مشهد، سايت ديوار اصفهان، سايت ديوار کرج، سايت ديوار شيراز فرقي ندارد و همگي از يک قانو پيروي مي‌کنند.

بيشترين آگهي هايي که شما پس از ورد به ديوار مشهاده مي‌کنيد براي هي شهر فرق دارد. براي مثال در شهر هاي بزرگ مانند مشهد و اصفهان زماني که وارد سايت ديوار مشهد و يا سايت ديوار اصفهان مي‌شويد بيشترين آگهي که مشاهده مي‌کنيد مربوط به خريد و فروش و همچنين رهن و اجاره خانه مي‌باشد.

 

ديوار من

ديوار من بخشي از سايت و اپليکيشن ديوار است که شما در آنجا مي‌توانيد پس از وارد شدن به حساب کاربري خود آگهي‌هاي که گذاشته‌ايد را مشاهده کنيد و آنهارا تغيير، حذف و يا بازديد آنهارا مشهاده کنيد.

همچنين در ديوار من مي‌توانيد آگهي‌هاي که مشاهده کرديد را داشته باشيد.

 

دانلود ديوار

همانگونه که در بالا اشاره کردين سايت ديوار براي گوشي‌هاي همرا يک اپليکيشن توليد کرده است که مي‌توانيد آن را به راحتي بر روي گوشي خود نصب کنيد. براي نصب اپليکيشن سايت ديوار مي‌توانيد به کافه بازار براي اندرويد و يا سيب اپ براي گوسي هاي اپل برويد.

سايت شيپور

سايپ شيپور نيز همانند ديوار شبکه‌اي است براي خريد و فروش اجناس نو و کارکرده ولي هنوز نتوانسته است به ميزان محبوبيت و کاربر ديوار برسد.

 

 

 

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : خرید,و,فروش,در,سایت,دیوار, نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 249 تاريخ : سه شنبه 7 آبان 1398 ساعت: 12:58

این مقالهٔ آموزشی قصد دارد به موضوع شرایط ثبت‌نام دانشگاه فرهنگیان 98 – 99 بپردازد. دانشگاه فرهنگیان یکی از مهم‌ترین مراکز آموزشی کشور تلقی می‌شود.

دانشگاه فرهنگیان

پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان در سه مقطع تحصیلی صورت می‌گیرد:

  • دانشجوی کارشناسی پیوسته (دانشجو معلم)
  • دانشجوی کارشناسی ناپیوسته (معلم دانشجو)
  • دانشجوی کارشناسی ارشد ناپیوسته (معلم دانشجو)

 

ثبت نام دانشگاه فرهنگیان

 

دانشجوی کارشناسی پیوسته (دانشجو معلم) با مدرک تحصیلی دوره دبیرستان و از طریق آزمون سراسری در دانشگاه فرهنگیان انتخاب می‌شود. این دانشجویان پس از پذیرفته شدن در آزمون، یک مصاحبه نیز دارند که به‌وسیله آن گزینش خواهند شد. آموزش این دانشجویان به‌صورت تمام‌وقت و شبانه‌روزی است. برنامه کلاسی آن‌ها نیز از شنبه تا چهارشنبه می‌باشد.

درواقع این دانشجویان از ابتدای تحصیل استخدام آموزش‌وپرورش می‌شوند و متعهد می‌گردند تا پس از پایان تحصیلاتشان، در مدارس آموزش‌وپرورش مشغول به کار شوند.

دانشجوی کارشناسی ناپیوسته (معلم دانشجو) می‌تواند با مدرک کاردانی در مقطع کارشناسی ناپیوسته ادامه تحصیل دهد. کلاس‌های این دانشجویان معمولاً در روزهای پنجشنبه و جمعه دایر می‌شود و در روزهایی که مدارس تعطیل است آن‌ها می‌توانند در کلاس‌ها شرکت کنند.

دانشجوی کارشناسی ارشد که هم‌اکنون پذیرش این دسته از دانشجویان از میان معلمان محدود است اما امکان دارد تا در آینده دانشجویان بیشتری در رشته‌هایی که آموزش‌وپرورش جذب داشته باشد، پذیرفته شوند.

شرایط پذیرش داوطلبان آزاد در دانشگاه فرهنگیان سال 98 – 99 چیست؟

پذیرش در دانشگاه فرهنگیان برای هر فرد شرایط ویژه‌ای دارد. در ادامه شرایط پذیرش داوطلبان آزاد در دانشگاه فرهنگیان سال 98 – 99 را آورده‌ایم.

  • بومی بودن داوطلب
  • داوطلب باید نمره علمی کل 6500 و بالاتر را در زیرگروه مربوطه کسب کرده باشد.
  • داوطلب باید دارای مدرک پیش‌دانشگاهی و معدل کل 15 در دوره متوسطهٔ دوم (پایه‌های اول، دوم و سوم) باشد. (این شرط به تازگی لغو گردیده)
  • داوطلب باید حداکثر سن 22 سال تمام را در بدو ورود به دانشگاه (۱۳۷۶/۰۷/۰۱ برای کنکور سال ۹۸) داشته باشد. حداکثر سن ورود به دانشگاه و حداقل معدل کل، تغییر نخواهند داشت.
  • داشتن حداکثر 28 سال سن در ابتدای استخدام قطعی پس از فارغ‌التحصیل شدن.
  • داوطلب باید تعهد خود به خدمت را ارائه دهد (داوطلبان باید 2 برابر مدت تحصیلشان حداقل 8 سال در خدمت آموزش‌وپرورش باشند).
  • داوطلب باید در مصاحبه اختصاصی قبول شود (جهت ارزیابی توانمندی‌ها و جنبه‌های جسمی، روانی و شخصیتی داوطلبان).

برای آگاهی از جدیدترین اخبار دانشگاه فرهنگیان با کارشناسان اختصاصی این دانشگاه در مجموعه مشاور گروپ تماس بگیرید.

 

شرایط ثبت‌نام در دانشگاه فرهنگیان 98 - 99 چیست؟

در زمان ثبت‌نام در آزمون دانشگاه فرهنگیان، دانشجو باید حکم کارگزینی رسمی یا پیمانی آموزش‌وپرورش (منوط به ادامه اشتغال در آموزش‌وپرورش) برای ورود به دانشگاه فرهنگیان را داشته باشد.

متقاضیان در زمان ثبت‌نام، آغاز تحصیل و در مدت‌زمان تحصیل در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی، نباید به تحصیل در هر یک از دوره‌های کاردانی و بالاتر (ازجمله پیوسته و یا ناپیوسته) بپردازند.

گرفتن فرم معلم مشتمل بر موافقت با ادامه تحصیل شاغلان رسمی و پیمانی از اداره آموزش‌وپرورش محل اشتغال طبق شرایط آمده در دستورالعمل مربوطه (داوطلبان می‌توانند برای دریافت فرم معلم به کارگزینی اداره آموزش‌وپرورش محل اشتغال خود بروند). ارائه ندادن فرم معلم توسط محل خدمت به‌منزله نداشتن شرایط ثبت‌نام در آزمون است.

قبولی داوطلبان مشروط بر تعداد پذیرفته‌شدگان در هر یک از کد رشته محل‌های مربوط به‌ویژه فرهنگیان است. یعنی اگر تعداد پذیرفته‌شدگان به حدنصاب لازم (حداقل 15 نفر) نرسد قبولی داوطلبان بی‌اثر خواهد شد.

برای تحصیل قبول‌شدگان رشته‌های تحصیلی ویژه شاغلین رسمی و پیمانی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان مصوب وزارت علوم و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران، محل در نظر گرفته‌شده می‌باشد.

سایر داوطلبان از قبیل معلمان حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی قراردادی، آزاد و … اجازه ندارند رشته‌های تحصیلی ویژه فرهنگیان را انتخاب نمایند و کلیه رشته‌های تحصیلی ویژه فرهنگیان در همه گروه‌های آزمایشی، به شاغلین رسمی و پیمانی آموزش‌وپرورش تخصیص داده‌شده است.

متقاضیانی که مدرک کارشناسی و بالاتر رادارند، مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی ویژه فرهنگیان نیستند.

  مطالب تکمیلی زمان ثبت‌نام دانشگاه بین‌الملل لیست رشته‌های فرهنگیان لیست رشته‌های تحصیلی در دانشگاه شاهد رشته‌های گروه ریاضی فیزیک پردیس خودگردان رشته‌های گروه علوم تجربی دانشگاه پردیس خودگردان لیست رشته‌های علوم انسانی دانشگاه پردیس خودگردان لیست رشته‌های هنر و زبان‌های خارجی دانشگاه پردیس خودگردان لیست رشته‌های گروه ریاضی فیزیک در دانشگاه بین‌الملل لیست رشته‌های گروه علوم تجربی در دانشگاه بین‌الملل لیست رشته‌های علوم انسانی دانشگاه بین‌الملل لیست رشته‌های گروه هنر دانشگاه بین‌الملل لیست رشته‌های گروه زبان‌های خارجی دانشگاه بین‌الملل لیست رشته‌های دانشگاه مجازی لیست رشته‌های بدون آزمون (بر اساس سوابق تحصیلی)  

 

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : شرایط,پذیرش,داوطلبان,آزاد,در,دانشگاه,فرهنگیان, نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 413 تاريخ : دوشنبه 6 آبان 1398 ساعت: 0:40

همه چيز در مورد حفاظ شاخ گوزني

همه چيز در مورد حفاظ شاخ گوزني

هميشه هزينه براي امنيت يکي از مهم ترين و عقلاني ترين کار هايي است که هر شخصي بايد انجام دهد. البته هزينه اضافه وقتي راه هاي بهتري براي تضمين اين امنيت وجود دارد نيز به صرفه نيست.

شاخ گوزني که بر روي ديوار ها قرار داده مي شود، جدا از اينکه زيبايي را براي منزل به ارمغان مي آورد به امنيت ملک شما نيز کمک به سزايي مي کند و باعث حفظ جان، مال و مدارک شخصي مي شود و ورود افراد ناشناس و سارقان را تا حد الامکان کاهش مي دهد.

شاخ گوزني ها در چند سال اخير محبوبيت بسيار زيادي بين مردم پيدا کرده اند زيرا با جلوه هاي زيبايي که به ساختمان مي دهند جايگاه خود را بين مشتريان تثبيت کرده و اگر با نگاهي جزئي اين موضوع را بررسي کنيد شما هم بين اين شي زيبا و سيم خاردار شاخ گوزني را انتخاب ميکنيد.

شاخ گوزني ها در ابعاد مختلف در طرح هاي مختلف موجود هستند که با توجه به رنگ هاي دلخواه خود مي توانيد همان رنگ را در اختيار داشته باشيد.

ما به شما در اينجا به شما پيشنهاد مي کنيم که به هنگام خريد به ميزان تراکم و خميدگي و صد البته ارتفاع اين نرده ها دقت کنيد؛ زيرا خميدگي هر چه بيشتر باشد باعث مي شود کار براي سارقين و ورود به ملک شما سخت تر شود.
بهترين ارتفاع براي اين نوع نرده ها نود سانتي متر و با تراکم ده سانتي متر است زيرا عبور از آن بسيار دشوار خواهد شد.

مزاياي استفاده از شاخ گوزني



اگر بخواهيم در مورد استفاده از شاخ گوزني به شما اطلاعاتي را ارائه دهيم، بايد بگوييم که هزينه آن نسبت به ديگر فلزات و روش هاي حفظ امنيت ملک بسيار کم تر است.

جالب است بدانيد که دليل نام گذاري از اين حفاظ ها شباهت آن به شاخ گوزن است، نصب اين حفاظ ها نيز نيازمند بررسي محل و همينطور سطوح مورد نظر خواهد داشت،

خريد حفاظ شاخ گوزني براي ساختمان

بايد بگوييم که شما در ساخت و طراحي ابتدايي اين شاخ گوزن ها در نمونه هاي سفارشي سازي شده کاملا حق انتخاب داريد، يعني مي توانيد ميزان تراکم و اندازه ميله گرد هاي استفاده شده در اين نوع حفاظ ها را مشخص کنيد، البته که هر چه تراکم بالا تر باشد امنيت بيشتر خواهد بود.

بر اين اساس حرکت سارقين روي اين سطوح نيز به مراتب سخت تر مي شود، دغدغه اصلي در مورد تعمير سيستم هاي امنيتي مانند دوربين هاي مداربسته و همين طور درب هاي اتوماتيک وجود دارد. در مورد اين سيستم ها ما به شما عزيزان اين اطمينان را مي دهيم که هيچ نيازي به سرويس وجود ندارد، يعني با يک خريد به صورت مادام العمر نيازي به استفاده از روش هاي ديگر تامين امنيت ملک و ساختمان ها نخواهيد داشت.

با توجه به اين که در شهر ها، ديوار حصار ها به يکديگر متصل است، قطعا نياز به استفاده از شاخ گوزني ها به صورت کامل حس مي شود، همين طور اگر صاحب يک ويلا و يا ملک دور از محل زندگي اصلي خود هستيد. حفاظ شاخ گوزني ايده آل است.

قيمت حفاظ هاي شاخ گوزني

همان طور که مي دانيم براي ما ايراني ها يکي از مهم ترين فاکتور ها در انتخاب يک کالا، خدمات و همين طور در هر زمينه اي که فکرش را مي کنيد هزينه و قيمت است، عموما سيستم هاي امنيتي نياز به صرفه هزينه و وقت زيادي دارند. بخصوص اگر مي خواهيد در ملک و محل کار خود از آن ها استفاده کنيد.

در اين مواقع بايد تدابير لازم را انديشيده تا خدايي نکرده اتفاقاتي که نبايد رخ ندهد، حفاظ هاي شاخ گوزني يکي از گزينه هاي پرفروش در طول چند سال اخير در ايران بوده اند که به دليل ساختار فلزي اي که دارند، اجازه عبور و مرور در سطوح بلند را به هيچ موجودي نمي دهند.

اين حفاظ روي ديوار توسط آهنگران از ديرباز براي امن کردن ساختمان ها، ديوار ها استفاده مي شود و طراحي کلي آن نيز از همان ابتدا به همين شکل بوده است. شما مي توانيد بنا به متراژي که قصد سفارش حفاظ شاخ گوزني براي آن را داريد، از تخفيف هاي ويژه خريد برخوردار شويد؛ البته که کيفيت همچنان در کار حفظ خواهد شد.

ساخت و تحويل سريع انواع حفاظ هاي شاخ گوزني

با تمامي بررسي ها، براي ديوار هاي بلند و کوتاه، ساختمان هاي مسکوني و اداري، ويلا ها، آپارتمان ها و خانه هاي دور از شهر، در کنار تمامي تجهيزات امنيتي ساختماني، قطعا حفاظ هاي شاخ گوزن يکي از مناسب ترين موارد است که مي توانيد استفاده کنيد.

اين حفاظ ها در اسرع وقت از سوي شما با کسب اطلاعات مورد نياز مانند تراکم و متراژ ساخته خواهند شد، نگران نصب آن ها نيز نباشيد، اين کار به سريع ترين شکل ممکن با اندک صرف زمان انجام مي شود، شما عزيزان مي توانيد با استفاده از شماره هاي تماس در اين مورد اطلاعات بيشتر و تکميلي تري نيز کسب کنيد.

قطعا هر چه قيمت بالاتر باشد از مواد و فلزات گران تر و بهتري استفاده مي شود، ارزاني هاي بيش از حد نيز هر کدام فلسفه اي خواهد داشت و بهتر است که خود را درگير آن ها نکنيد، در درجه اول به دنبال تعادلي بين کيفيت و قيمت باشيد تا هزينه هاي صرف شده از سمت شما بي مورد نباشد.

رنگ نيز به انتخاب شما مشخص خواهد شد و مي توانيد براي زيبا تر شدن ظاهر ساختمان خود از رنگ هاي متنوع تر استفاده کنيد،

همه چيز در مورد حفاظ شاخ گوزني



در صورتي که ترجيح مي دهيد با هزينه اي کم تر نسبت به ديگر گزينه هاي پيش و رويتان براي حفظ امنيت حصار ها و ديوار ها از مقاومت خانه خود در برابر خطرات احتمالي ايمن باشيد، شاخ گوزني را مي توانيد سفارش دهيد و در صورت تمايل نصبش را نيز خودتان انجام دهيد.

صد البته که ما اين مورد را به شما عزيزان پيشنهاد نمي کنيم، چون در صورت نصب اشتباه و يا ناکارآمد هيچ عملکرد مثبتي از سوي حفاظ هاي شاخ گوزني مشاهده نخواهد شد و چه بسا که باز شدن پيچ ها، امکان کنار زدن اين حفاظ ها وجود خواهد داشت.

نيازي به تغيير ساختار کلي محلي که قرار است حفاظ روي آن نصب شود نيز وجود نخواهد داشت و در اين مورد نيز شما قرار نيست تغييري را اعمال کنيد.

شما مي توانيد با صرف هزينه بسيار ديوار هاي ملک خود را بلند تر کنيد، اما پيشنهاد ما استفاده از حفاظ هاي فلزي و بخصوص شاخ گوزني است که اين روز ها بسيار در بين کارفرمايان ساختمان ها محبوب است.

جهت ارتباط بيشتر به وبسايت و کانال تلگرام مراجعه بفرمائيد
وبسايتhttps://hefazeiran.ir
کانال تلگرامhttps://t.me/hefazeiran
تلفن تماس: 09194915895

 

 

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : خرید,حفاظ,شاخ,گوزنی,برای,ساختمان, نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 195 تاريخ : يکشنبه 5 آبان 1398 ساعت: 11:19

کمپاني بوش با طراحي جديد و منحصر به فرد اين محصول خود خود نه تنها روح تازه اي به محصول خود بخشيد بلکه ثبات بيشتري را فراهم کرده به طوري که با طراحي بدنه و عايق هاي پيشرفته اي که در اين محصول به کار گرفته شده باعث شده که اين لباسشويي لرزش کمتري داشته باشد و سطح سر و صدا را کنترل کند که همين باعث ميشود در زمان چرخش دور تند نيز بسيار آرام باشد و حتي در هنگام خواب موقع چرخش تند هيچ مزاحمتي براي استراحت و خواب شما ايجاد نکند

 

فناوري ActiveWater در اين محصول شامل سه قسمت ميباشد : سنسور کنترل شده ، تنظيم مداوم و بارگيري خودکار و سيستم بهينه سازي آب دستگاه. براي مانع شدن از هدر رفتن آب در اين مدل سنسور مصرف دقيق آب را براي شستشو با توجه به نوع و ميزان کثيفي پارچه انتخاب ميکند. به لطف variosoft تکنولوژي جديد اين محصول ، سوراخ هاي قطره اي شکل داخل دستگاه آب را به مساوات و سريع در بين لباس ها پخش ميکنند. اين سيستم در ماشين لباسشويي سهم قابل توجهي در مديريت کارآمد آب در شستشو دارد.

اين محصول با بهره گيري از موتور اکو سايلنسر درايو و يک آهن رباي دائمي درون دستگاه هيچ اصطکاک مکانيکي ايجاد نميکند که همين موضوع باعث شده است بدون هدر رفتن انرژي کار خودش را بکند تا اين دستگاه بدون تعمير و نگهداري در خانه شما کار خودش را انجام دهد و تا سال هاي سال نياز به تعمير نداشته باشد. همچنين اين موتور در زمان کار حتي در دور تند نيز صداي از خود ايجاد نميکند

 

جهت دريافت مشاوره و خريد ماشين لباسشويي بوش با ما تماس حاصل فرماييد:

 

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : ماشین,لباسشویی,مدل,WCC8632BW, نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 167 تاريخ : پنجشنبه 2 آبان 1398 ساعت: 12:18

سه راه ساده براي جنتلمن شدن

همه زنان در سراسر جهان براي اينکه زيبا تر به نظر برسند خود را غرق در لوازم آرايشي، بهداشتي، انواع لباس هاي زرق و برق دار و طلا و جواهرات ميکنند. اما همه اين موارد فقط و فقط مخصوص به خانم هاست. آقايان انتخاب هاي محدودتري دارند. اما اين دليل درستي نيست که آقايان نتوانند به خوبي زنان، جذاب و شيک پوش به نظر برسند.

با رشد تکنولوژي و شبکه هاي مجازي تصوير محور شاهد رشد و پيشرفت مد مردانه هستيم. هم چنين بيش از هزاران کتان و مقاله درباره استايل آقايان نيز منتشر شده است. فضاي وب و اينترنت نيز اين امکان را فراهم کرده است که فشن بلاگرهاي مرد دز اين مقوله به توليد محتوا بپردازند.

اما ناگفته پيداست که با تمام محتوا و اطلاعاتي که در حوزه مد مردانه وجود دارد ؛ کماکان اصل ساده پوشي مهم ترين و اصلي ترين فاکتور براي خوش تيپي و خوش استايلي آقايان محسوب مي شود.

در اين مقاله قصد داريم همه عوامل و فاکتورهايي که براي جنتلمن شدن به آن نياز خواهيد داشت را پيشنهاد و بررسي مي کنيم. پس تا انتها با ما همراه باشيد.

هويت شيک پوشي در راحتي لباس است.

مهم ترين قانون در طراحي لباس که هم شامل آقايان و هم شامل خانم ها در تمام رنج هاي سني مي‌شود راحتي لباس است. طبق اين قانون تمامي مردان و زنان در هر سني موظفند براي خوش استايلي و شيک پوشي لباس را بپوشند که در آن احساس راحتي داشته باشند. بدين معنا تمام لباس هايي که در کمد شما منتظر روزي هستند که شما اندازه آن ها بشويد بايد دور ريخته شوند؛ چون حالا شما در آن راحت نيستيد.

حس راحت بودن يا ناراحت بودن به سادگي از زبان بدن و فرم رفتار شما براي ديگران قابل درک خواهد بود. البته نوع چيستي لباس نيز مهم نيست. پس فراموش نکنيد که در استايل خود راحتي را در اولويت خود قرار دهيد.

قانون اوليه شيک پوشي مي گويد :

آقايان براي اين که خوش تيپ شوند بايد انتخاب هاي راحتي داشته باشند. لباس راحت به لباسي گفته مي شود که شما در آن به خوبي حرکت کنيد. آرامش داشته باشيد، لبخند زده و حس خوبي داشته باشيدو در برابر ديگران به عنوان يک مرد جنتلمن رفتار درست و مودبانه اي داشته باشيد.

تمامي اين عوامل در کنار يک ديگر باعث مي شود ديگران شما را فردي خوش پوش و مبادي آداب بدانند. ناگفته نماند که ممکن است لباس هاي تنگ براي خانم ها گاهي جذاب و فريبنده باشد اما براي آقايان اصلا اينگونه نيست.

 

کفش مناسب

کفش ؛ الماني که تاثير آن بر استايل شما به عنوان يک جنتلمن اصلا پوشيده نيست. بخش اعظمي از شيک پوشي آقايان خصوصا مردان جوان به انتخاب کفش مناسب، تناسب آن با رنگ شلوار و سن شما بستگي دارد.

بدين معني، کفشي که شما براي مراسم هاي مختلف به پا ميکنيد بايد براي سن شما مناسب باشد و هارموني استايل و ترکيب کت و شلوار ، پيراهن و اکسسوري هاي شما را با فرم غير استاندارد خود به هم نريزد.

طبق نطر سنجي ها همه خانم ها به کفش هاي مردانه با پنجه مربع شکل علاقه اي ندارند و در نظر آنان اصلا جذاب نيست. در اصل کفش در ايجاد حس مثبت يا منفي ديگران به شما تاثير به سزايي دارد.

کري گرانت بازيگر افسانه اي هاليوود در مصاحبه اي گفته بود که اگر يک کفش با کيفيت وگران بخريد، بهتر از 4 جفت  کفش ارزان و بي کيفيت است . در اين صورت مهم نيست که چندين سال آن‌ها را به پا ميکنيد . همين که کفشي با کيفيت به پا داشته باشيد بر جذابيتتان افزوده ايد .

بدين ترتيب لازم است از پوشيدن کفش هايي که با استايل شما تناسب ندارند خودداري کنيد تا ديگران به شما احساس منفي نداشته باشند.

البته اين مساله در street style  و casual style  صادق نيست.

 

شخصي دوزي انتخابي منحصربه فرد

همه ما به اين مساله واقفيم که مردان خوش استايل شخصي دوزي و کت و شلوار دست دوز را به کت و شلوارهاي سري دوزي شده موجوددر سطح بازار ترجيح ميدهند. زيرا لباس هاي مردانه دست دوز کاملا اندازه شما هستند و هيچ خطاي اندازه گيري و سايز در آن ها نيست. از بهترين پارچه ها در دوخت آن استفاده مي شود؛ کاملا ظريف و تميز دوخته شده و بسيار خوش دوخت مي باشد و خياط تمام هنر خود را با نهايت سليقه و آرامش و ذوق به کار ميگيرد.

هم چنين اگر شما پيراهن يا کت و شلواري دست دوز داشته باشيد در صورت بروز مساله اي به سادگي قابل رفع خواهد بود، اما در لباس هاي سري دوزي شده اين گونه نيست.

لباس هاي دست دوز به اين علت که کاملا اندازه و متناسب با فرم اندامش ما طراحي و دوخته مي شوند در خوش استايلي و جنتلمن نشان دادن شما تاثير شگرفي خواهد داشت.

 

اکسسوري ها

لزوم پوشيدن کت و شلوار براي خوش استايل نشان دادن شما کافي نيست. بلکه شما بايد با ظرافت به استايل خود هارموني چشم نوازي را ببخشيد. از اين رو شما بايد از اکسسوري هاي مختلف در تناسب استايل خود استفاده کنيد.

آقايان شيک پوش هيچ وقت دکمه هاي سر آستين را از استايل خود خارج نميکنند . زيرا ميدانند اين اکسسوري در ايحاد هارموني در تيپ کلاسيک مردانه موثر است . دکمه هاي سر دست نوعي اکسسوري مردانه است که عليرغم کوچک بودن در نظم بخشيدن به تيپ مردانه عملکرد فوق العاده اي دارد .اين دکمه ها کاملا قابل جداسازي هستند و شما ميتوانيد با انواع سبک ها و ست ها آن ها را استفاده کنيد .

هم چنين کراوات از آن دسته آکسسوري هايي است که بسيار مهم است و بايد در انتخاب آن دقت زيادي به کار برد . کاربرد اصلي کراوات خوش تيپ و کشيده نشان دادن آقايان است .در انتخاب کراوات مناسب بايد ابتدا به مکان پوشيدن کراوات توجه کنيد . در جلسات رسمي و ميهماني ها از کراوات هايي به رنگ آبي تيره ، قرمز ، بنفش و کله غازي با طرح هاي مينينال ميتوانيد استفاده کنيد. خوب است بدانيد که همواره رنگ کراوات بايد از رنگ پيراهن تيره تر باشد.

ناگفته نماند که پوشت به دستمال جيبي تزييني آقايان گفته ميشود که تا دهه قبلي ميلادي آن را باکراوات ست ميکردند اما در دهه جديد ميلادي با جسور شدن استايل ها و تيپ ها اين محدوديت براي پوشت ها از بين رفته است . پوشت اکسسوري است که به اندازه ساعث و عطر مهم و تاثير گذار است

پاپيون اکسسوري است که حالتي غير رسمي داشته و با کت هاي تاکسيدو يک ترکيب محشر و منحصر به فرد ايجاد ميکند .پاپيون هنگامي استفاده ميشود که شما ميزبان يک ميهماني رسمي باشيد. درباره پاپيون قوانين زيادي وجود ندارد جز اينکه بايد با رنگ شلوار ست باشد .

و در نهايت

ابتدايي ترين اکسسوري براي تنظيم استايل لباس کمربند است. کمربند تنها اکسسوري است که قابل حذف شدن نيست و در ايجاد يک سبک خوب جزوي ثابت محسوب ميشود . کمربند قبل از آن که يک اکسسوري محسوب شود يک ضرورت به شمار ميرود .کمربند وسيله اي براي محکم نگاه داشتن شلوار مردانه است .کمر بند خود اکسسوري محسوب نميشود بلکه سگک آن نوعي اکسسوري تزييني به شمار ميرود . اما بند آن از سگک آن بسيار مهم تر است. جنس بدنه کمربند مهم ترين عنصر در انتخاب يک کمربند است. هرچه کمربند صاف تر و مات تر باشد رسمي وکلاسيک تر است .
منبع:
http://menstyles.ir/

 

 

 

 

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : سه,راه,ساده,برای,جنتلمن,شدن, نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 221 تاريخ : چهارشنبه 1 آبان 1398 ساعت: 0:24

لینک دوستان

خبرنامه